fredag den 31. august 2012

Hey again,

I dag har jeg været i skole, selvfølgelig - mine søskende havde fødselsdag i går, de blev 5 år, så i dag kom hele familien på besøg, så jeg var pænt presset efter skole, men jeg nåede det! Det var rigtig hyggeligt, og min onkel var kommet hjem fra efterskole, så det var rigtig hyggeligt og sjovt at se ham igen :-)) De var der indtil ved 19.-tiden, derefter satte jeg mig ind og begyndte at lave nogle lektier, det skal jo gøres... Det gør jeg stadig og har nu sat noget Queen på, så jeg ikke er helt alene. Queen er lige noget for mig, og jeg arbejder rigtig godt til musikken! Lige nu er jeg igang med en engelskstil om Sydafrika, det er et spændende, men tungt emne, og er for lidt siden blevet færdig med min forberedelse til min geografifremlæggelse, så jeg er på vej ;-)

Hvad har I skønlinger lavet i dag?

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar