tirsdag den 4. september 2012

Hey blog

I dag har jeg været i skole, jeg har haft 6 timer, så det har været en stille og rolig dag :-) Vi startede ud med 2 lektioners dansk, hvor vi skulle analysere en roman vi har læst, det var egentlig spændende nok, synes jeg, derefter havde vi to timers fysik, hvor vi i dag kun lavede ligninger i forhold til transformation (tror jeg det var!) - det var sjovt! Jeg hyggede mig i hvert fald med mine veninder! Det mindre sjove var så at vi oveni fik en teoriopgave om transformation, der skal være færdig om to uger, not good! Vi havde også en times kl. tid og en enkelt times fransk, der lavede vi bare forskellige opgaver i vores franskbog....


I morgen er de fleste skrækdage, for mit vedkommende, KLASSEBILLEDE!
Nu går jeg jo i 9., og det betyder også - kaosbillede, hvor vi enten klæder os ud eller opfører mildest talt åndssvagt, så jo, det skal nok blive sjovt - herhjemme har jeg nu en mindre krise, som de fleste piger vel kender til, hvad skal jeg tage på i morgen???? Jeg er i den grad igang med at hive ALT mit tøj ud af mit skab og kommer til at prøve utallige sæt tøj! Mine veninder synes, jeg skulle have noget bordeaux på, det ender det muligvis med ;-)

Møøøøøs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar